Telewizja: bez granic dla reklam
14 grudnia 2005 | Ekonomia | AS
UE Propozycja nowej dyrektywy medialnej Telewizja: bez granic dla reklam Bruksela proponuje, żeby nadawcy mogli zarabiać na umieszczaniu marek firm w programach telewizyjnych. Chce też zwiększenia limitu czasu reklamowego.
Komisja Europejska przedstawiła wczoraj projekt nowej dyrektywy o telewizji bez granic. Wprowadza ona jednolite zasady dla tzw. product placement w UE. Jest to praktyka polegająca na umieszczaniu marek...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta