Polowanie na tańszą lodówkę
Napisy typu sale, wyprzedaż, obniżki czy promocje można w styczniu spotkać coraz częściej w sklepach z lodówkami, pralkami czy telewizorami. Choć trudno mówić tutaj o typowo zimowej wyprzedaży, to nie ma się czemu dziwić - elektronika musiała dołączyć do obniżek odzieżowych. Dlaczego?
Jak wynika z badań firmy Acxiom, Polacy bardzo skrupulatnie liczą swoje pieniądze. Aż 42 proc. respondentów przyznało, że kupuje przede wszystkim na promocjach i wyprzedażach, a ponad połowa, zanim wyda pieniądze, porównuje ceny w kilku sklepach. A skoro rynkiem rządzi klient, to sprzedawcy musza znaleźć sposób, by przyciągnąć kupujących....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta