Na podbój klienta
Nowe marki wprowadzają do sprzedaży przede wszystkim koncerny działające w Europie. Choć narzekają na nadprodukcję, szukają sposobu na zdobycie kolejnych nabywców.
PopularneKlientom spodobały się nowe marki samochodów popularnych. Z początkiem 2005 roku w Europie Zachodniej markę Daewoo zastąpiono montowanym także w Korei Chevroletem. Zmiana znaczka na masce przyniosła bardzo dobre efekty, w bieżącym roku sprzedaż aut w Europie wzrosła o 27 procent i klientów znalazło ponad 200 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta