Droższe reklamy sposobem na wykonanie planu
21 lutego 2006 | Ekonomia | AB
MEDIA W 2005 roku zysk netto TVN wzrósł o 7 procent Droższe reklamy sposobem na wykonanie planu Kilkunastoprocentowa podwyżka cen reklam ma pomóc uzyskać prognozowany na ten rok 16 - 18-procentowy wzrost przychodów telewizyjnej grupy TVN.
Wprawdzie TVN nie zdoła zwiększyć cen reklam o zapowiadane jesienią 2005 roku 18 proc., ale - zdaniem szefów grupy - podwyżka będzie znacząca i wyniesie kilkanaście procent. Ile dokładnie, będzie wiadomo po zakończeniu negocjacji z...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta