Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na wiosnę wychodzi najwięcej niedoróbek

10 kwietnia 2006 | Nieruchomości, budownictwo | GB

ROZMOWA Na wiosnę wychodzi najwięcej niedoróbek Jak reklamować usługi lub materiały budowlane - o czym powinien wiedzieć klient Rz: Na co najczęściej skarżą się klienci firm budowlanych?

PIOTR IDZIKOWSKI, GRUPA ATLAS : Kobiety narzekają przede wszystkim na efekt wizualny prac, na estetykę. Natomiast mężczyźni, na jakość prac - że coś się odkleja, odpada - czyli na parametry robocze wyrobu i później efekt trwałości.

Nasza czytelniczka narzekała, że elewacja domu - wykonana przez firmę, która stawiała jej budynek - ma niejednolity kolor. Wykonawca nie przyjął od niej reklamacji, odesłał do producenta. Ten - z powrotem do niego. Co robić w takiej sytuacji?

Jeśli obydwie strony odrzuciły reklamację, ale nie przekonały klienta do swoich racji, powinien on poprosić o pomoc rzecznika praw konsumenta działającego przy starostwie powiatowym.

W momencie otrzymania reklamacji rzetelny i odpowiedzialny producent materiałów budowlanych powinien przysłać na miejsce doradcę technicznego, który zbada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3811

Spis treści
Zamów abonament