Jak degustacje wpływają na klientów
Przedsiębiorca musi tworzyć i utrwalać dobry wizerunek swojej firmy. Ponosi więc wydatki na kontakty z klientami. Jak zdobyć ich przychylność? Sposoby są bardzo różne. Począwszy od drobnego upominku, przez zaproszenie na imprezę z okazji rocznicy działalności, a skończywszy na wspólnym wieczorze w teatrze. Wszystko po to, aby zbudować właściwy image firmy, czyli dobrze ją reprezentować. Poniesione wydatki możemy zaliczyć do kosztów, ale z ograniczeniem (0,25 proc. przychodów).
Impreza dla kontrahentówZaproszenie kontrahenta na imprezę to dobry sposób nawiązania trwałych i przyjaznych kontaktów. A dobre kontakty przekładają się często na podpisane umowy. Organy podatkowe nie zawsze jednak ten związek dostrzegają i kwestionują koszty organizacji okolicznościowych przyjęć. Tymczasem spotkania z kontrahentami połączone z poczęstunkiem są powszechną formą propagowania wizerunku firmy. Trudno wprawdzie powiązać koszty przygotowania takiej imprezy z konkretnym przychodem, ale chodzi tu przede wszystkim o zbudowanie dobrych i trwałych relacji z klientem.
Wydatki na organizację okolicznościowego spotkania mogą być...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta