Trafiona strategia
W tym roku grupa kapitałowa CCC, w skład której wchodzi spółka zarządzająca siecią sprzedaży oraz zakład Factory produkujący obuwie, planuje wzrost sprzedaży o jedną piątą, a zysku netto o ponad 40 proc. Bardzo dobre wyniki finansowe wytwórca i dystrybutor obuwia uzyskał także w roku 2005, kiedy przychody netto ze sprzedaży zwiększyły się o 24 proc., a zysk netto aż o 115 proc.
Najpierw franszyzaW szesnastoletniej historii firmy było kilka ważnych momentów. Działalność rozpoczęła w 1990 r. Wtedy powstało przedsiębiorstwo Miłek, zajmujące się detalicznym i hurtowym handlem obuwiem. Od roku 1996 rozwijało ono sklepy franszyzowe działające pod nazwą Żółta Stopa. W 1999 r. powstała CCC sp. z o.o. Jej nazwa była skrótem ówczesnej koncepcji handlowej Cena...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta