Neptun odzyskuje rynek
Nowy zarząd spółki Wilbo zapowiada, że w najbliższych miesiącach zwiększy sprzedaż w kraju i za granicą konserw i ryb mrożonych. Ubiegły rok firma z Władysławowa, produkująca m.in. konserwy pod marką Neptun, zakończyła stratą na poziomie ponad 10,5 mln zł. Jej przychody zmniejszyły się do 177,8 mln zł. Tak słabe wyniki Wilbo to m.in. efekt prowadzenia nierentownych barów rybnych Pesca Bar. Spółka Wilbo sprzedała już bar w Warszawie. Cena, którą uzyskała, stanowi 60 proc. wartości lokalu. - Prowadzimy rozmowy z firmami zainteresowanymi pozostałymi placówkami w Krakowie, Gdyni i Gdańsku - powiedziała podczas konferencji Lidia Matusik, członek zarządu Wilbo. Sprzedaż baru przyczyniła się do poprawy wyników spółki w pierwszym kwartale tego roku. Jej przychody wyniosły ok. 47,6 mln zł. Były o ponad 3 mln zł wyższe niż w analogicznym okresie 2005 roku. Zysk netto zwiększył się o ok. 700 tys. zł, do 1,74 mln zł.
b.d.