Burberry szuka klientów w USA
Wystawa obejmuje eksponaty od jedwabnych strojów z okresu gregoriańskiego - ręcznie tkanych przez szwaczki ze Spitalfields - po najnowsze kreacje z futra lisów Christophera Baileya, młodego głównego projektanta w firmie Burberry, która jest sponsorem imprezy. Bailey mówi, że anglofilski raj wywołuje trwałą fascynację Wielką Brytanią - i że dzięki temu Burberry stanie się pierwszą brytyjską marką detaliczną, która podbije amerykański rynek, a następnie będzie mogła zdobyć trwałą niszę na rynku luksusowych marek światowych.
Firma twierdzi, że nie zniechęcają jej przykłady innych brytyjskich marek detalicznych, które pojawiły się w Ameryce tylko po to, żeby narobić sobie kłopotów. - Burberry zamierza prosperować w Ameryce jako symbol brytyjskiej kultury i brytyjskiej młodości - mówi projektant, bliski przyjaciel Kate Moss i Sienny Miller, które pojawią się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta