Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Burberry szuka klientów w USA

03 sierpnia 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | AK EC
źródło: Nieznane

RYNEK KONSUMPCYJNY Burberry szuka klientów w USA W subtelnych, marmurowych salach Metropolitan Museum of Art na Piątej Alei przygotowano wystawę "Anglomania", aby zbadać, jak w Ameryce postrzegani są Brytyjczycy - pisze Eoin Callan Bez zmiany systemu danych o sprzedaży, ekspansja Burberry w USA będzie trochę ryzykowna — uważa Angela Ahrendts (c) ARCHIWUM

Wystawa obejmuje eksponaty od jedwabnych strojów z okresu gregoriańskiego - ręcznie tkanych przez szwaczki ze Spitalfields - po najnowsze kreacje z futra lisów Christophera Baileya, młodego głównego projektanta w firmie Burberry, która jest sponsorem imprezy. Bailey mówi, że anglofilski raj wywołuje trwałą fascynację Wielką Brytanią - i że dzięki temu Burberry stanie się pierwszą brytyjską marką detaliczną, która podbije amerykański rynek, a następnie będzie mogła zdobyć trwałą niszę na rynku luksusowych marek światowych.

Firma twierdzi, że nie zniechęcają jej przykłady innych brytyjskich marek detalicznych, które pojawiły się w Ameryce tylko po to, żeby narobić sobie kłopotów. - Burberry zamierza prosperować w Ameryce jako symbol brytyjskiej kultury i brytyjskiej młodości - mówi projektant, bliski przyjaciel Kate Moss i Sienny Miller, które pojawią się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3906

Spis treści
Zamów abonament