Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uczyć się na cudzych błędach

16 sierpnia 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | AB
źródło: Nieznane

Uczyć się na cudzych błędach Czy to możliwe, żeby firma wycofywała z rynku swój główny produkt, o najbardziej rozpoznawalnej i najdroższej marce na świecie? Trudno uwierzyć, ale tak właśnie zrobił w połowie lat 80. koncern Coca-Cola, który swój najpopularniejszy napój zastąpił nowym, New Coke. Skutki tej decyzji były katastrofalne. Wydawca: Bellona, Warszawa 2006

O tej i o 99 innych kosztownych wpadkach marketingowych firm pisze Matt Haig, niezależny doradca w sprawach marek. Opisuje zarówno porażki sprzed lat, jak i całkiem niedawne, te z pierwszych stron gazet i mniej głośne, choć często równie kosztowne. Można się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3916

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament