Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przez sieć do klienta

16 sierpnia 2006 | Ekonomia | IM
źródło: Nieznane

MEDIA Przez sieć do klienta Wydatki polskich przedsiębiorstw na reklamę w Internecie wzrosły w pierwszym półroczu o połowę. Zyskują na tym największe portale, zwiększając swoje przychody i zyski

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy Onet, lider rynku, zarobił dzięki reklamom 36 mln zł, czyli prawie połowę więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jeszcze lepsze półrocze zanotowała trzecia wśród największych portali Interia (wicelider Wirtualna Polska nie chciała podać nam swoich wyników), która uzyskała od reklamodawców 18 mln zł. Oznacza to wzrost aż o 75 proc. - Wprowadziliśmy kilka nowych usług, jak chociażby mapa internetowa Polski Map24 oraz komunikator Stefan - mówi Tomasz Przybyłowicz, szef działu reklamy w Interia.pl. Na kolejnym miejscu znalazł się portal o2.pl z przychodami z reklam na poziomie 6,5 mln zł. Dzięki wzrostowi wpływów z tego źródła o ponad 50 proc. portal wyprzedził pod względem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3916

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament