Przez sieć do klienta
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy Onet, lider rynku, zarobił dzięki reklamom 36 mln zł, czyli prawie połowę więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jeszcze lepsze półrocze zanotowała trzecia wśród największych portali Interia (wicelider Wirtualna Polska nie chciała podać nam swoich wyników), która uzyskała od reklamodawców 18 mln zł. Oznacza to wzrost aż o 75 proc. - Wprowadziliśmy kilka nowych usług, jak chociażby mapa internetowa Polski Map24 oraz komunikator Stefan - mówi Tomasz Przybyłowicz, szef działu reklamy w Interia.pl. Na kolejnym miejscu znalazł się portal o2.pl z przychodami z reklam na poziomie 6,5 mln zł. Dzięki wzrostowi wpływów z tego źródła o ponad 50 proc. portal wyprzedził pod względem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta