Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Każdy przedsiębiorca jest wywiadowcą

16 sierpnia 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | PJ
źródło: Nieznane

Każdy przedsiębiorca jest wywiadowcą Książka "Wywiad gospodarczy. Historia i współczesność" autorstwa Leszka Korzeniowskiego i Andrzeja Pepłońskiego pokazuje, że problem pozyskiwania informacji o konkurencji dotyczy wszystkich przedsiębiorstw, bez względu na ich wielkość. Wydawca: EAS 2005

Nie chodzi bowiem tylko o szpiegostwo przemysłowe, ale przede wszystkim o korzystanie z powszechnie dostępnych źródeł, jak prasa czy publikowane sprawozdania finansowe firm.

Według autorów książki wywiad gospodarczy jest to działalność, której produktem jest informacja mająca znaczenie gospodarcze. Taka definicja powoduje, że wywiadem jest prawie wszystko, co służy poznaniu otoczenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3916

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament