Luksus na szerokich kołach
Sukces BMW X5 pierwszej generacji zaskoczył nawet szefów tej firmy - sprzedano ponad 600 tys. aut, średnio sto tysięcy rocznie i co ciekawe, zainteresowanie nie zmalało nawet w ostatnim roku sprzedaży. Konkurencja jednak nie śpi i BMW musiało przygotować godnego następcę. Szef marketingu firmy Michael Ganal kazał auto wydłużyć o 19 cm i poszerzyć o 7 cm, aby zmieścić trzeci rząd siedzeń i zapewnić wszystkim pasażerom (także tym z tyłu) komfort podróżowania. Szef konstrukcji BMW...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta