Bank dla milionów
W branży finansowej oferty można porównywać, używając twardych, mierzalnych kryteriów, takich jak stopy zwrotu, oprocentowania czy prowizje. Jednak decyzji o wyborze banku czy ubezpieczyciela nie podejmujemy wyłącznie na tej podstawie. - Poziom edukacji ekonomicznej jest dość niski, a oferty bankowe formułowane w taki sposób, że klienci często nie potrafią wybrać produktu finansowego na podstawie racjonalnych kryteriów. Dlatego znaczenie marki jest relatywnie duże - mówi Andrzej Lech, prezes Warszawskiego Instytutu Bankowości. Tę opinię...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta