Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank dla milionów

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | PC
źródło: Nieznane

Siła marki w finansach Bank dla milionów Ranking najsilniejszych polskich marek "Rzeczpospolitej" po raz pierwszy obejmuje firmy z sektora usług finansowych. Spośród przedstawicieli tego sektora najcenniejszej marki dopracowało się PKO BP

W branży finansowej oferty można porównywać, używając twardych, mierzalnych kryteriów, takich jak stopy zwrotu, oprocentowania czy prowizje. Jednak decyzji o wyborze banku czy ubezpieczyciela nie podejmujemy wyłącznie na tej podstawie. - Poziom edukacji ekonomicznej jest dość niski, a oferty bankowe formułowane w taki sposób, że klienci często nie potrafią wybrać produktu finansowego na podstawie racjonalnych kryteriów. Dlatego znaczenie marki jest relatywnie duże - mówi Andrzej Lech, prezes Warszawskiego Instytutu Bankowości. Tę opinię...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament