Chronić to co najcenniejsze
Znana marka posiada tożsamość budowaną przez tradycję, stałą, wysoką jakość, reklamę, promocję i inne atrybuty. Grono lojalnych klientów przyzwyczaja się do swojej ulubionej marki, którą spośród oferty konkurencji wyróżnia znak towarowy, charakterystyczne cechy czy opakowanie. Tożsamość produktu przekłada się na wynik ekonomiczny przedsiębiorstwa, nic więc dziwnego, że relacje pomiędzy konsumentem a marką są najwyższą wartością firmy.
Sukces kusi fałszerzyWyceny najsilniejszych marek kuszą nieuczciwych producentów, którzy podrabiają lub kopiują markowe produkty, by właścicielowi marki odebrać choć część klientów. Podróbki czy produkty podobne są zazwyczaj tańsze, a ich wytwórcy i dystrybutorzy liczą, że spłynie na nich część walorów znanej, często tworzonej przez lata marki. Nie chcą ponosić ogromnych kosztów na badania rynku, reklamę i PR!...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta