Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chronić to co najcenniejsze

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | MF
źródło: Nieznane

Zacząć od rejestracji znaku Chronić to co najcenniejsze "Nie wszystko, co może być policzone, liczy się, i nie wszystko, co się liczy, może być policzone". Gdy myślimy o marce można to zdanie Alberta Einsteina podsumować krótkim stwierdzeniem - marka to najcenniejsza wartość firmy

Znana marka posiada tożsamość budowaną przez tradycję, stałą, wysoką jakość, reklamę, promocję i inne atrybuty. Grono lojalnych klientów przyzwyczaja się do swojej ulubionej marki, którą spośród oferty konkurencji wyróżnia znak towarowy, charakterystyczne cechy czy opakowanie. Tożsamość produktu przekłada się na wynik ekonomiczny przedsiębiorstwa, nic więc dziwnego, że relacje pomiędzy konsumentem a marką są najwyższą wartością firmy.

Sukces kusi fałszerzy

Wyceny najsilniejszych marek kuszą nieuczciwych producentów, którzy podrabiają lub kopiują markowe produkty, by właścicielowi marki odebrać choć część klientów. Podróbki czy produkty podobne są zazwyczaj tańsze, a ich wytwórcy i dystrybutorzy liczą, że spłynie na nich część walorów znanej, często tworzonej przez lata marki. Nie chcą ponosić ogromnych kosztów na badania rynku, reklamę i PR!...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament