Diamenty nie tracą swego blasku
W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu firmy Interbrand, która od sześciu lat sporządza listę 100 najdroższych światowych marek, pierwsza szóstka jest powtórzeniem ubiegłorocznej listy. Na czele - warta 67 miliardów dolarów Coca-Cola, która od lat otwiera większość globalnych zestawień cennych marek. Potem kolejno: Microsoft, IBM, GE, Intel i Nokia.
Podobnie jest również z czołówką naszego rankingu najcenniejszych polskich marek, choć porównanie jego kolejnych trzech edycji nie jest łatwe. Zwłaszcza w tym roku, gdy w zestawieniu pojawiła się grupa firm finansowych. Gdyby nie to, pierwsza trójka najcenniejszych pozostałaby od trzech lat ta sama - TP SA, Orlen i Era.
Im dalej na liście, tym zmian jest więcej, ale większość marek z pierwszej setki naszego zestawienia była tam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta