Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Diamenty nie tracą swego blasku

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | AB

Warto popracować nad marką Diamenty nie tracą swego blasku Czołówki światowych rankingów najwartościowszych, najpopularniejszych, najsilniejszych marek są zwykle dosyć monotonne. Niezależnie od tego, czy kryterium wyboru są twarde finansowe dane, opinie ekspertów od marketingu i reklamy czy też badania konsumentów, i tak w grupie supermarek są zwykle Coca-Cola, Nokia, IBM, Microsoft, Mercedes. Kilkanaście innych nieodmiennie pojawia się w pierwszej pięćdziesiątce

W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu firmy Interbrand, która od sześciu lat sporządza listę 100 najdroższych światowych marek, pierwsza szóstka jest powtórzeniem ubiegłorocznej listy. Na czele - warta 67 miliardów dolarów Coca-Cola, która od lat otwiera większość globalnych zestawień cennych marek. Potem kolejno: Microsoft, IBM, GE, Intel i Nokia.

Podobnie jest również z czołówką naszego rankingu najcenniejszych polskich marek, choć porównanie jego kolejnych trzech edycji nie jest łatwe. Zwłaszcza w tym roku, gdy w zestawieniu pojawiła się grupa firm finansowych. Gdyby nie to, pierwsza trójka najcenniejszych pozostałaby od trzech lat ta sama - TP SA, Orlen i Era.

Im dalej na liście, tym zmian jest więcej, ale większość marek z pierwszej setki naszego zestawienia była tam...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament