Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowoczesny sprzęt telewizyjny może zrewolucjonizować reklamę

28 listopada 2006 | Ekonomia | ML
źródło: Nieznane

TELEWIZJA Dzięki dekoderom z możliwością nagrywania widzowie będą mogli oglądać programy nieprzerywane komercyjnymi ogłoszeniami Nowoczesny sprzęt telewizyjny może zrewolucjonizować reklamę Niewinnie wyglądające cyfrowe dekodery z twardym dyskiem, które właśnie wkraczają na nasz rynek, za kilka lat mogą spowodować duże zmiany na rynku reklamy telewizyjnej. Umożliwiają bowiem omijanie tradycyjnych bloków reklamowych

Rewolucja, która nas dopiero czeka, wymogła już inne myślenie o reklamie telewizyjnej na rynku amerykańskim. A wszystko przez wyposażone w twarde dyski cyfrowe dekodery do czytania programu kablówek i telewizji cyfrowej. Na naszym rynku w miniony poniedziałek ich sprzedaż rozpoczął Cyfrowy Polsat, a wczoraj platforma "n" grupy ITI.

Dzięki dekoderom zwanym PVR (od " personal video recorder") lub DVR (od " digital video recorder") widz może uniknąć oglądania reklam, nagrywając audycję na zamontowany w dekoderze twardy dysk. Oglądanie może rozpocząć z opóźnieniem: urządzenie jednocześnie nagrywa i odtwarza audycję. Kiedy więc przychodzi pora na blok...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament