Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc jakością silna

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | MA
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Miara efektywności zarządzania Moc jakością silna Moc to najważniejszy parametr marek ocenianych w rankingu. W przeciwieństwie do zestawienia najbardziej wartościowych marek w rankingu mocy wielkość firmy nie ma znaczenia - tu liczy się jakość

W rankingu mocy, który jest miarą efektywności zarządzania, może wygrać każda marka. Widać to zresztą wyraźnie po składzie czołowych marek w poszczególnych kategoriach, gdzie mniejsze marki skutecznie konkurują z dużymi.

Moc marki jest relacją jej wartości do wielkości rocznych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych pod tą marką. Tak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament