Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska(tm)- suma polskich marek

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | MA
źródło: Nieznane

Reputacja warta 90 mld dolarów Polska(tm)- suma polskich marek Marki rzadzą dziś rynkiem i nikogo już nie dziwi, że woda mineralna jest droższa od średniej klasy wina, piwa, coca-coli czy benzyny. Marki są synonimem sukcesu, a co ważniejsze, zarażają swoim sukcesem innych. Z nimi wiąże się kompetencja, dobrobyt, otacza je sieć mniejszych firm - bo marki wciągają w swój krąg dostawców, naśladowców i konkurentów

Podnoszą poprzeczkę, ustalają standardy i obyczaje, wpływając na zachowania firm, miast, regionów, a często i rządów.

A przecież wartość marki jest trudna do pojęcia i zmierzenia, niematerialna. Dlaczego więc działa z taką siłą? Co takiego jest w marce, że skłania ludzi do przepłacania, wieloletniej lojalności, rekomendowania znajomym? Dlaczego wartość marek przekroczyła 1/3 wartości światowej gospodarki, a ten udział stale rośnie?

Wyróżnić się w masie konkurentów

Marki muszą dodawać wartości temu, co sygnują. Jedynie istotna i prawdziwa wartość dodana może skłonić miliardy ludzi do płacenia wyższej ceny tylko dlatego, że "coś" jest opatrzone znaną marką. To właśnie ona sprawia, że marka staje się multiplikatorem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament