Polska(tm)- suma polskich marek
Podnoszą poprzeczkę, ustalają standardy i obyczaje, wpływając na zachowania firm, miast, regionów, a często i rządów.
A przecież wartość marki jest trudna do pojęcia i zmierzenia, niematerialna. Dlaczego więc działa z taką siłą? Co takiego jest w marce, że skłania ludzi do przepłacania, wieloletniej lojalności, rekomendowania znajomym? Dlaczego wartość marek przekroczyła 1/3 wartości światowej gospodarki, a ten udział stale rośnie?
Wyróżnić się w masie konkurentówMarki muszą dodawać wartości temu, co sygnują. Jedynie istotna i prawdziwa wartość dodana może skłonić miliardy ludzi do płacenia wyższej ceny tylko dlatego, że "coś" jest opatrzone znaną marką. To właśnie ona sprawia, że marka staje się multiplikatorem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta