Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra reputacja warta miliardy złotych

28 listopada 2006 | Ekonomia | AS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

RANKING "RZECZPOSPOLITEJ" Dobra reputacja warta miliardy złotych 34 miliardy złotych to łączna wartość 250 najcenniejszych polskich marek, które oceniliśmy w tegorocznym, trzecim już, rankingu. To niespełna jedna piąta tego, ile warta jest Coca-Cola

Czy nasze marki mają szansę na globalny sukces, skoro wieloletnie budżety promocyjno-reklamowe nawet największych z nich nie dorównują kwotom, jakie globalni potentaci przeznaczają na ten cel w ciągu roku? Philip Kotler, jeden z najbardziej znanych w świecie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament