Rośnie wartość dobrej reputacji
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek ewoluuje z roku na rok. W kolejnych edycjach wprowadzane są zmiany mające na celu jak najbardziej trafne odzwierciedlenie procesów, które zmieniają wartość marek.
Podstawowym ulepszeniem, jakiego dokonano w tegorocznym rankingu, jest bez wątpienia zwiększenie jego kompletności. W porównaniu z ubiegłym rokiem udało się zaprezentować aż o 70 marek więcej.
Główną przyczyną tak dużej zmiany jest poszerzenie rankingu o nową, zapowiadaną w poprzednich edycjach kategorię - instytucje finansowe. Wprowadzenie marek instytucji finansowych, z uwagi na ich zazwyczaj wysoką wartość, zasadniczo zmieniło porządek firm w rankingu.
Poza premierową kategorią w rankingu uwzględniono również nowo powstałe marki. Dodane zostały także te, które pominięto w poprzednich zestawieniach. Stało się to zarówno dzięki większej liczbie zgłoszeń marek dokonanych przez właścicieli, jak i na skutek pogłębionej analizy marek istniejących na każdym z badanych rynków.By ułatwić wyciąganie wniosków i ocenę zmian w rankingu, w tabeli wartości zaznaczono przypadki, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta