Własna firma pod cudzą marką
- O tym, że staliśmy się franczyzodawcą, zdecydowały dwa powody: rozwój bez inwestycji oraz to, że prowadzenie cukierni poza Warszawą jest trudne logistycznie - opowiada Andrzej Blikle, prezes firmy. Pierwsza cukiernia A. Blikle poza stolicą powstała w Łodzi (dziś są tam już dwie).
Dobre Dla Domu (DDD) to z kolei franczyzowa sieć salonów wnętrzarskich, która sprzedaje podłogi, ściany, drzwi. Działa na rynku od ubiegłego roku, a ma już dziewięć sklepów, w tym roku ma dołączyć 12 kolejnych.
Popularny handel, popularne usługiW Polsce w 2002 roku liczba sieci krajowych po raz pierwszy przewyższyła liczbę sieci zagranicznych i ciągle rośnie.
W 2006 roku 17 tys. franczyzobiorców prowadziło 20,6 tys. placówek franczyzowych. Wzrosła także liczba punktów agencyjnych z 12 do 13 tys. prowadzonych przez 10,5 tys. agentów. - Największym powodzeniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta