Producenci farb liczą, że zaczniemy częściej malować
Szacuje się, że w 2006 roku wydaliśmy na farby ok. 2,4 mld zł, czyli o jedną dziesiątą więcej niż rok wcześniej. Mniej, bo o 3 - 5 proc., urósł najpopularniejszy segment farb dekoracyjnych, który jest wart ok. 1,7 mld zł. Ten rok może być dużo lepszy -uważają producenci, którzy coraz agresywniej walczą o klientów.
W pogodni za trendamiNajostrzejsza batalia od lat rozgrywa się między pięcioma największymi graczami, którzy zagarnęli już ok. 70 proc. rynku. Są to: Polifarb Cieszyn-Wrocław (od grudnia 2006 r. działa jako SigmaKalon Deco Polska), Śnieżka, ICI, Nobiles i TBD.
Według danych firmy Expert Monitor monitorującej rynek reklam w ubiegłym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta