Rozsławić polską wódkę
06 lipca 2007 | Ekonomia | Beata Drewnowska
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Za promocję mogłaby zapłacić Bruksela Rozsławić polską wódkę Producenci wódki są zgodni: po przegranej bitwie o unijną definicję trzeba promować nasz alkohol za granicą. Jednak szanse, że uda im się stworzyć wspólną strategię, są małe
Gdyby Polsce udało się przekonać inne państwa do swoich racji, w całej Unii Europejskiej można by produkować wódkę wyłącznie z ziemniaków i zboża. Parlament Europejski zdecydował jednak, że alkohol ten można wytwarzać także z...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta