Moda na markowe piwo dociera do Polski
Polacy wydają coraz więcej na piwo. Od czerwca 2006 r. do lipca 2007 r. przeznaczyli na nie o ponad 16 procent więcej pieniędzy niż przed rokiem.
Polacy zaczynają doceniać drogie, markowe piwo. Ale prawdziwy boom dopiero przed nami – zapowiadają browary. W ostatnich pięciu latach sprzedaż markowego piwa zaliczanego do kategorii premium i superpremium rosła na świecie o średnio 8 procent rocznie – wynika z najnowszych badań instytutu badawczego Canadean, na który powołuje się portal Food & Drink. Wzrost zapotrzebowania na ekskluzywne gatunki tego trunku rósł niemal dwa razy szybciej niż na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta