Turystyka apteczna wciąż modna
Liczy się cena. Wybierając aptekę, połowa pacjentów kieruje się kosztem zakupu leków – wynika z najnowszego badania Millward Brown SMG/KRC
Trzy czwarte Polaków uprawia turystykę apteczną. Przynajmniej od czasu do czasu wybierają się specjalnie do tej apteki, o której wiedzą, że leki są w niej tańsze.
Cena to jedno z najważniejszyh kryteriów decydujących przy wyborze sprzedawcy specyfiku. Taki obraz wyłania się z najnowszego, sierpniowego badania Millward Brown SMG/KRC, do którego dotarła „Rz”. Choć większość (aż 62 proc.) ankietowanych zostawia pieniądze przede wszystkim w tych aptekach, które mają dogodną lokalizację, dla ok. 55 proc. najważniejsze jest, by dana placówka oferowała preparaty w korzystnych cenach. Ponad 47 proc. badanych przyznało, że zdarza się im porównywać ceny leków. Z kolei prawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta