Rozwój czy stagnacja
Rozwój czy stagnacja
Decyzja o tym, czy rozwijać firmę, czy pozostawać przy tym, co już osiągnęłaś, bo to milej i bezpieczniej, należy oczywiście do właścicielki. Być może firma osiągnęła optymalne wymiary, masz wystarczające dochody, a jednocześnie udaje ci się znajdować czas dla dzieci, a nawet regularnie grywasz w tenisa. Jeśli jednak masz przeczucie, że mogłabyś skutecznie firmę rozwinąć, może warto -- korzystając z rad doświadczonych konsultantów, jakimi są Claudia Jessup i Genie Chipps, autorki popularnych książek dla amerykańskich kobiet interesu -- zastanowić się, od czego zacząć.
Na początek dobrze jest poszukać argumentów za rozwojem:
J Firma na razie automatycznie rozwija się, jeśli jednak chcesz zadowolić wzrastającą liczbę klientów, pora pomyśleć o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta