Sprzedawcy informacji
Sprzedawcy informacji
O tym, że informacja może być dobrze sprzedającym się towarem już wiadomo. Ale zakres handlu informacjami dla konsumentów jest w Polsce jeszcze niewielki, choć np. jedna z warszawskich firm taksówkarskich bezpłatnie udostępnia pasażerom wiadomości o tym, gdzie można kupić np. dywan czy lodówkę.
W przyszłości jednakże z pewnością rynek wymusi powstawanie firm pośredniczących w sprzedaży detalicznej i wyszukujących klientom optymalne dla nich oferty. Można to sobie wyobrazić w ten sposób: decydujemy się na kupno lodówki. Zwracamy się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta