Kobieta wreklamie -- stereotyp akceptowany
Na krakowskim festiwalu
Kobieta wreklamie -- stereotyp akceptowany
Kobiety w polskiej reklamie zawzięcie zmywają, gotują, wybielają bieliznę, przewijają i troszczą się o dzieci, karmią je zdrową żywnością. Ico najważniejsze: jest im dobrze z takim stereotypem.
Patrząc na reklamy telewizyjne można dojść do wniosku, że piękne dziewczyny nie myją włosów, ale je pielęgnują. Robią to nie w prozaicznej łazience, ale koniecznie pod wodospadem lub w leśnym strumieniu. Pielęgnowaniu włosów kobiety poświęcają się w przerwie między mnóstwem innych zajęć związanych z obsesyjną czystością domu, praniem, dawaniem dzieciom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta