Światowy rynek reklamy ma się gorzej
Wydatki spadną w tym roku prawie o 7 proc. A w naszej części Europy reklama skurczy się nawet o 13 proc.
W Europie Centralnej i Wschodniej spadek wpływów z reklam będzie prawie dwukrotnie większy i jednocześnie najwyższy wśród wszystkich analizowanych w raporcie ZenithOptimedia Group regionów.
Globalne wpływy z reklam wyniosą w tym roku
453,25 mld dol., o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Analitycy ZenithOptimedia Group (ZOG) skorygowali w dół swoje prognozy z grudnia – wtedy szacowali, że w tym roku rynek reklamy na świecie będzie wart 490, 5 mld dol., zaledwie o 0,2 proc. mniej niż w
2008 roku. Jedynym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta