Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys omija polskie sieci jubilerskie

23 maja 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Liderzy rynku zwiększają sprzedaż coraz szybciej. Na świecie branża ma problemy – rynek się kurczy w USA, Chinach i Indiach.
źródło: Rzeczpospolita
Liderzy rynku zwiększają sprzedaż coraz szybciej. Na świecie branża ma problemy – rynek się kurczy w USA, Chinach i Indiach.

Sprzedaż biżuterii w dalszym ciągu rośnie. Choć wiele branż zmaga się z kryzysem, Polacy nie rezygnują z zakupów, a sieci zwiększają obroty nawet o ponad 20 proc.

Trzy największe polskie sieci jubilerskie – Apart, W. Kruk i Yes, kontrolujące ponad 40 proc. rynku wartego niemal 2 mld zł, kryzys wydaje się omijać. – W tym roku spodziewamy się dalszego wzrostu sprzedaży. Otworzyliśmy dziewięć nowych salonów i mamy ich już 145 – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu, lidera rynku.

Ubiegłoroczne przychody firmy wzrosły o ponad 15 proc., do 360 mln zł. Spółka nie ogranicza też inwestycji. Kilka dni temu Apart, jakby na przekór cięciu wydatków na promocję przez większość firm, z pompą zaprezentował na pokazie mody nowy katalog z diamentową...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8325

Spis treści
Zamów abonament