Kryzys omija polskie sieci jubilerskie
Sprzedaż biżuterii w dalszym ciągu rośnie. Choć wiele branż zmaga się z kryzysem, Polacy nie rezygnują z zakupów, a sieci zwiększają obroty nawet o ponad 20 proc.
Trzy największe polskie sieci jubilerskie – Apart, W. Kruk i Yes, kontrolujące ponad 40 proc. rynku wartego niemal 2 mld zł, kryzys wydaje się omijać. – W tym roku spodziewamy się dalszego wzrostu sprzedaży. Otworzyliśmy dziewięć nowych salonów i mamy ich już 145 – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu, lidera rynku.
Ubiegłoroczne przychody firmy wzrosły o ponad 15 proc., do 360 mln zł. Spółka nie ogranicza też inwestycji. Kilka dni temu Apart, jakby na przekór cięciu wydatków na promocję przez większość firm, z pompą zaprezentował na pokazie mody nowy katalog z diamentową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta