Reklama w Internecie nie powinna denerwować
Jarosław Sobolewski, ekspert ds. reklamy w Internecie, dyrektor Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Rz: UOKiK bada zgodność z prawem występujących w Internecie reklam, które trudno jest wyłączyć. Dlaczego reklamodawcy decydują się na takie uciążliwe dla odbiorców reklamy?
Jarosław Sobolewski: W przypadku niektórych reklam możliwość ich zamknięcia rzeczywiście jest opóźniona o kilka sekund w celu pełnego wyświetlenia przekazu reklamowego, ale zawsze mamy możliwość zakończenia wyświetlania przez kliknięcie w krzyżyk. Nie sądzę, aby było to bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta