Polacy niechętnie wydają pieniądze na elektronikę
Wartość rynku stopniała o kilkaset milionów. Sprzedawcy nie spodziewają się szybkiej poprawy sytuacji
Mocne ograniczenie wydatków konsumpcyjnych widać coraz wyraźniej w przypadku sprzętu elektronicznego. Jak wynika z raportu firmy GfK za okres styczeń – maj, rynek zmniejszył się o 8,4 proc. Według Euromonitora jego wartość na koniec 2008 r. to 17,7 mld zł.
Z większych kategorii zyskują w zasadzie tylko telewizory oraz sprzęt AGD. W pierwszym przypadku wzrost wyniósł 8,3 proc. To zasługa płaskich telewizorów (wzrost o 15,2 proc.), bo sprzedaż modeli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta