Niemiecka marka Star może zastąpić CPN i Bliską
PKN Orlen rozważa kolejną zmianę wizerunku swoich stacji paliwowych. Czesi i Litwini tankowaliby na stacjach z logo Orlenu, a Polacy także z marką Star. Taka operacja może kosztować co najmniej kilkadziesiąt milionów złotych
– Rozważamy zunifikowanie brandów na wszystkich rynkach, na których działamy – powiedział w piątek Jacek Krawiec, prezes Orlenu. – Do myślenia o tym zachęcił nas sukces brandu Star w Niemczech – dodał.
Star to ekonomiczna marka, pod jaką funkcjonuje większość z prawie 490 stacji paliwowych Orlenu w północnych Niemczech (na palcach jednej ręki da się policzyć niemieckie stacje, które mają wciąż logo Orlenu). – Star to najbardziej rentowna ze wszystkich zagranicznych sieci Orlenu – uzasadnił Krawiec.
Właśnie Star mogłyby się nazywać wszystkie ekonomiczne stacje, jakie płocki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta