Gwiazdy zarabiają na promocji polskiej wódki
Rozgłos zapewniany przez znane osoby ma zrekompensować zakaz reklamy
Dziś Central European Distribution Corporation ujawni szczegóły nowej kampanii promocyjnej żubrówki. Wiadomo już jednak, że ta notowana na giełdach w Nowym Jorku i Warszawie firma po raz kolejny zatrudniła znane osoby do stworzenia limitowanej edycji nakładek na butelki, tzw. żubranek. W tym roku zaprojektowali je modelka Karolina Malinowska oraz jej mąż Olivier Janiak, prezenter telewizyjny i redaktor naczelnego pisma „Male man”. W 2009...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta