Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gwiazdy zarabiają na promocji polskiej wódki

28 stycznia 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Popyt na mocne alkohole, głównie wódkę, może spadać. Zaostrzy to konkurencję między głównymi graczami.
źródło: Rzeczpospolita
Popyt na mocne alkohole, głównie wódkę, może spadać. Zaostrzy to konkurencję między głównymi graczami.

Rozgłos zapewniany przez znane osoby ma zrekompensować zakaz reklamy

Dziś Central European Distribution Corporation ujawni szczegóły nowej kampanii promocyjnej żubrówki. Wiadomo już jednak, że ta notowana na giełdach w Nowym Jorku i Warszawie firma po raz kolejny zatrudniła znane osoby do stworzenia limitowanej edycji nakładek na butelki, tzw. żubranek. W tym roku zaprojektowali je modelka Karolina Malinowska oraz jej mąż Olivier Janiak, prezenter telewizyjny i redaktor naczelnego pisma „Male man”. W 2009...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8534

Spis treści

Z widokiem na Pragę

Zamów abonament