Kanały tematyczne przyciągają reklamy
Wpływy z reklam rosną, ale udziały największych stacji w rynku topnieją
W I półroczu łączne udziały największych nadawanych naziemnie stacji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsatu, TVN, TV Puls i TV4) nadal spadały – zmniejszyły się z 75,26 do 71,78 proc. To stała tendencja związana z ekspansją coraz liczniejszych stacji tematycznych, które odbierają dużym telewizjom nie tylko widzów, ale i wpływy z reklam. Jak szacuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka, w 2010 r. udział mniejszych stacji w torcie reklamy telewizyjnej wzrośnie do ok. 18 proc. (w I kw. było to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta