Rozsławić wódkę
Krzysztof Tryliński - Belvedere, na czele którego stoi, próbuje wyjść na prostą. Głównym orężem firmy ma być Sobieski
Ostatnie tygodnie są dla 49-letniego Krzysztofa Trylińskiego wyjątkowo pracowite. Pod koniec czerwca oficjalnie wystartowała kampania promocyjna marki Sobieski z udziałem amerykańskiego aktora Bruce’a Willisa. Dyrektor generalny i współwłaściciel polsko-francuskiej grupy Belvedere (wraz z rodziną kontroluje niemal 22 proc. głosów) towarzyszył gwiazdorowi podczas jego pobytu w Polsce: począwszy od wizyty w gorzelni na Pomorzu, a skończywszy na hucznej imprezie z udziałem celebrytów.
Gra...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta