Będziemy kupować coraz więcej wina
Wina oparły się kryzysowi skuteczniej niż wódka czy piwo. W tym roku wydamy na nie łącznie ok. 3,1 mld zł
7 proc. mogła zwiększyć się wartość sprzedaży wina w Polsce w pierwszej połowie 2010 r. – szacuje branża. Podobną dynamikę do tej z pierwszego półrocza rynek zanotował w 2009 r. – Wydaje się, że w tym roku nie powinno być gorzej, ponieważ poprawiają się nastroje konsumentów – mówi Tomasz Manowiec, analityk Domu Maklerskiego BGŻ.
Tempo, w jakim obecnie rośnie sprzedaż win, wyhamowało z powodu kryzysu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta