Albo telewizja, albo kasa
Czy telewizyjni prezenterzy mogą brać udział w reklamach? Według Komisji Etyki TVP – nie
Telewizja publiczna postanowiła ukarać swoje gwiazdy, które wzięły udział w reklamie. TVP zawiesiła współpracę z prezenterkami Pauliną Smaszcz-Kurzajewską i Beatą Sadowską, które prowadziły w Dwójce poranne „Pytanie na śniadanie”. Z tego samego powodu program, również w TVP 2, straciła Monika Richardson.
A lojalność?
Sadowska została ambasadorką marki samochodowej Toyota. Smaszcz-Kurzajewska reklamowała biżuterię Claudio Canziano. Obie prezenterki skrytykowała Komisja Etyki TVP. – Występując w reklamie i jednocześnie pracując w publicznej stacji, prezenterki wyraźnie naruszyły zasady etyki dziennikarskiej TVP – mówi „Rz” Stanisław Pieniak z komisji. Smaszcz-Kurzajewska mówi, że nie poinformowano jej, czy i kiedy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta