Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszystko możemy wpisać w reklamacji

14 czerwca 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Marta Burnecka-
-Szczepańska,
Urząd ochrony Konkurencji 
i konsumentów

Rz: Co może zrobić pasażer, gdy spóźnił się jego samolot, a przewoźnik nie zapewnił mu na przykład posiłku czy noclegu?

Marta Burnecka- -Szczepańska:  W takich sytuacjach należy zgłosić reklamację do przewoźnika zgodnie ze stosowaną przez niego procedurą. Jeżeli nie udzieli odpowiedzi albo nie będzie nas ona satysfakcjonować, to przysługuje nam skarga do Komisji Ochrony Praw Pasażerów działającej przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Najpierw jednak trzeba wyczerpać postępowanie reklamacyjne u przewoźnika, aby później, w razie konieczności, móc się zwrócić do ULC.

A co jeszcze może być przedmiotem reklamacji?

Informacji o możliwych reklamacjach należy szukać w ogólnych warunkach przewozu pasażerów i bagażu. Dowiemy się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9561

Wydanie: 9561

Spis treści
Zamów abonament