Nie wszystko możemy wpisać w reklamacji
Marta Burnecka- -Szczepańska, Urząd ochrony Konkurencji i konsumentów
Rz: Co może zrobić pasażer, gdy spóźnił się jego samolot, a przewoźnik nie zapewnił mu na przykład posiłku czy noclegu?
Marta Burnecka- -Szczepańska: W takich sytuacjach należy zgłosić reklamację do przewoźnika zgodnie ze stosowaną przez niego procedurą. Jeżeli nie udzieli odpowiedzi albo nie będzie nas ona satysfakcjonować, to przysługuje nam skarga do Komisji Ochrony Praw Pasażerów działającej przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Najpierw jednak trzeba wyczerpać postępowanie reklamacyjne u przewoźnika, aby później, w razie konieczności, móc się zwrócić do ULC.
A co jeszcze może być przedmiotem reklamacji?
Informacji o możliwych reklamacjach należy szukać w ogólnych warunkach przewozu pasażerów i bagażu. Dowiemy się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta