O omyłkach w zgłoszeniach zawiadamiasz ZUS
Na pracodawcy ciąży nie tylko obowiązek rejestrowania i dokonywania rozliczeń osób ubezpieczonych. Musi także informować o błędach i modyfikacjach w treści składanych formularzy
Płatnicy składek, czyli także pracodawcy, mają obowiązek sporządzania i przekazywania do ZUS wielu dokumentów ubezpieczeniowych. Wśród nich są druki zgłoszeniowe i rozliczeniowe. Pierwsze dotyczą zarówno zgłoszenia płatnika składek, jak i osoby ubezpieczonej, a także zmian w tym zgłoszeniu oraz wyrejestrowania z ubezpieczeń. Drugie natomiast stanowią przekazywane co miesiąc deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty miesięczne zawierające m.in. informacje o należnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta