Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Imprezę sylwestrową można zawsze reklamować

29 grudnia 2010 | Prawo | Jerzy Kowalski

Zanim zapłacisz za udział w zabawie noworocznej, podpisz z przedsiębiorcą umowę precyzującą jego obowiązki

– Zawierajmy umowy udziału w imprezie sylwestrowej na piśmie. Spisanie najważniejszych punktów organizowanego wieczoru ułatwi dochodzenie roszczeń w razie konfliktu z przedsiębiorcą – przekonuje Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W umowie powinny zostać wyszczególnione np. rodzaje i ilość ciepłych dań, serwowane napoje czy gatunek muzyki.

Konsument musi pamiętać, że zawsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8814

Spis treści
Zamów abonament