Użytkownicy iPada chcą multimediów
Na tablecie uwagę przyciągają np. filmy wideo i pokazy slajdów. Media muszą się do tych oczekiwań dostosować
Jak zbadały Time Inc., wydawca magazynów „Time” i „People”, oraz nowojorska agencja mediowa UM, już dziewięciu na dziesięciu użytkowników iPada w USA (w przyszłym roku ma ich tam być już prawie 10 mln), którzy czytają kolorowe magazyny, ma przynajmniej niewielką ochotę na zaprenumerowanie magazynu w wersji na iPada.
Dla wydawców to szansa na nowe przychody. Nie tylko z reklam – to raczej pieśń przyszłości, amerykańskie gazety według szacunków eMarketera pozyskają w tym roku z reklam internetowych zaledwie 3 mld dol. (przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta