Prawie 1,6 mld złotych na reklamę w sieci
Najszybciej rosły wydatki na internetową reklamę wideo, które stanowią już 5 proc. wszystkich wydatków na reklamę graficzną w polskim Internecie
Mimo raczej słabego roku na całym rynku reklamy (według Starlinka rok do roku wzrósł w 2010 roku o 4,5 proc.) branża internetowa odnotowała rok do roku 17 proc. wzrostu wpływów z reklam do 1,58 mld zł – wynika z podsumowania roku na rynku reklamy w sieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
