Promocja PIT czy rządu
Prawie pół miliona złotych kosztowała kampania resortu finansów. Opozycja zarzuca, że rząd kupuje przychylność wyborców
– Idą wybory, więc zamiast zabronionych spotów reklamowych, rząd funduje sobie „informacyjne" – twierdzi Tomasz Kalita, rzecznik Klubu SLD.
Komentuje w ten sposób zakończoną w niedzielę telewizyjno-internetową kampanię Ministerstwa Finansów „Wyślij PIT przez Internet".
Zastrzeżenia opozycji wzbudziły też koszt kampanii i wybór firmy, która przygotowywała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)