W kwietniu pakiety na Euro 2012
60 tysięcy biletów na mecze Euro 2012 UEFA udostępni w ramach programu korporacyjnego z myślą m.in. o firmach, które chcą zaprosić na stadiony np. partnerów biznesowych.
Firmy zainteresowane pakietem mogą się rejestrować w witrynie UEFA Events – to jedyny sposób na ich zakup. W ramach pakietów firmy kupują bilety wraz z poczęstunkiem i okolicznościowymi upominkami. – Ok. 4 proc. ze wszystkich 1,4 mln miejsc na mecze Euro 2012 zostanie sprzedanych w ten sposób – mówi Robert Korzeniowski, doradca UEFA w zakresie PR i marketingu pakietów korporacyjnych hospitality. Ich ceny zostaną ogłoszone w kwietniu. W czasie Euro 2008 za pakiet biletów na trzy mecze trzeba było zapłacić ok. 2 tys. euro. – Zazwyczaj udaje się je sprzedać w ciągu kilku miesięcy – mówi Vincent Bergmann, Euro 2012 hospitality manager.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)