Radio Maryja znów rośnie w siłę
Toruńska rozgłośnia w ostatnich dziesięciu latach straciła blisko połowę słuchaczy. Teraz ich powoli odzyskuje
Radio Maryja jest wciąż najchętniej słuchaną rozgłośnią katolicką w Polsce. Jak wynika z badania instytutu Millward Brown SMG/KRC, średnio każdego dnia słucha jej około miliona odbiorców. Pod względem tzw. czasu słuchania (wskaźnika określającego, jaki czas poświęcony na słuchanie wszystkich rozgłośni przypada na daną stację) z wynikiem 2,15 proc. plasuje się na piątym miejscu. Wyprzedzają ją RMF FM (25,39 proc.), Radio Zet (16,17 proc.), publiczne Jedynka (11,47 proc.) i Trójka (8,45 proc.).
Ale Radio Maryja jest jedną z zaledwie czterech rozgłośni, które w ostatnim roku zwiększyły czas, jaki poświęcają mu słuchacze. Od kwietnia do czerwca 2010 r. ten wskaźnik wynosił 1,93 proc. W analogicznym okresie tego roku wzrósł o 0,22 pkt proc.
– Nie jest to może liczba, która szczególnie imponuje, ale wciąż wiele innych rozgłośni może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta