Jak dbać o relacje z klientem
Barbara Stęchły, dyrektor departamentu bankowości prywatnej w Raiffeisen Bank Polska
Polska bankowość, która uchodzi za bardzo konkurencyjną, zaawansowaną technologicznie i przede wszystkim dobrze zarządzaną z punktu widzenia ryzyka, co pozwoliło uniknąć problemów, jakie stały się udziałem zachodnich instytucji finansowych od 2008 r., przynajmniej w jednej sferze ma do nadrobienia wobec nich spory dystans. Chodzi o bankowość prywatną, jak to się często z emfazą podkreśla, creme de la creme biznesu bankowego.
Pocieszające jest to, że stopniowo ten proces dostosowania standardów obowiązujących w polskim private banking do zachodniego poziomu postępuje. Jednym z jego akceleratorów był ostatni, a w zasadzie ciągle trwający kryzys, który zmienił sposób postrzegania tej usługi przez klientów.
Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle we wczesnej fazie rozwoju. A okres młodości to szybki wzrost, duża skłonność do ryzyka, która może być postrzegana...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta