Kibiców mają przyciągnąć pomniki
Syrenka i Chopin będą promowały stolicę wśród zagranicznych kibiców piłki nożnej. Głośno ma być również o strefie kibica pod Pałacem Kultury i Nauki, którą ratusz chce otworzyć z rozmachem.
Biuro Promocji Miasta przedstawiło wczoraj radnym harmonogram działań promocyjnych Warszawy związanych z Euro 2012. Urzędnicy chcą przekonać turystów z zagranicy, że Warszawa to ciekawe miejsce.
Pod koniec listopada ma się ukazać spot reklamowy promujący Warszawę. Powstanie w trzech wersjach: trzyminutowej, minutowej i 30-sekundowej. Ze względu na koszty najczęściej będzie emitowana ta ostatnia.
Jeszcze w tym roku urzędnicy chcą też zaplanować kampanię w mediach zagranicznych.
– Czekamy jednak na wyniki losowań grupowych na Euro – tłumaczy dyrektor Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk. – Wtedy okaże się, z jakich krajów kibice będą w Warszawie dopingować swoje drużyny. Położymy więc nacisk na reklamę w tych właśnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta