Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kibiców mają przyciągnąć pomniki

08 listopada 2011 | Życie Warszawy | Robert Biskupski

Syrenka i Chopin będą promowały stolicę wśród zagranicznych kibiców piłki nożnej. Głośno ma być również o strefie kibica pod Pałacem Kultury i Nauki, którą ratusz chce otworzyć z rozmachem.

Biuro Promocji Miasta przedstawiło wczoraj radnym harmonogram działań promocyjnych Warszawy związanych z Euro 2012. Urzędnicy chcą przekonać turystów z zagranicy, że Warszawa to ciekawe miejsce.

Pod koniec listopada ma się ukazać spot reklamowy promujący Warszawę. Powstanie w trzech wersjach: trzyminutowej, minutowej i 30-sekundowej.  Ze względu na koszty najczęściej będzie emitowana ta ostatnia.

Jeszcze w tym roku urzędnicy chcą też zaplanować kampanię w mediach zagranicznych.

– Czekamy jednak na wyniki losowań grupowych na Euro – tłumaczy dyrektor Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk. – Wtedy okaże się, z jakich krajów kibice będą w Warszawie dopingować swoje drużyny. Położymy więc nacisk na reklamę w tych właśnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9076

Wydanie: 9076

Spis treści
Zamów abonament