Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szykuje się awantura o promocję firm za granicą

19 listopada 2011 | Ekonomia | Adam Woźniak
Często porównywana z Polską Hiszpania wydaje na promocję dużo więcej
źródło: Rzeczpospolita
Często porównywana z Polską Hiszpania wydaje na promocję dużo więcej

MSZ chce powołania centralnej rządowej agencji do promocji gospodarczej Polski. Miałaby wspierać eksport i ekspansję polskich firm. Jej budżet zasililiby sponsorzy i opłaty za usługi zagranicznych placówek

 

Ministerstwo Spraw Zagranicznych chce skupić wszystko, co związane jest z promocją polskiej gospodarki, w jednej instytucji. – Proponujemy stworzenie agencji ds. promocji gospodarczej, odpowiedzialnej za przygotowanie wieloletniej strategii promocji, a także jej finansowanie – mówi wiceminister Beata Stelmach.

Agencją kierowałby prezes wyznaczany przez premiera, ale na wniosek ministrów gospodarki i spraw zagranicznych. Byłby co roku oceniany przez radę, do której weszliby także przedstawiciele organizacji biznesowych. Sama agencja powstałaby w wyniku przekształcenia Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9085

Wydanie: 9085

Spis treści
Zamów abonament